Mar 21, 2011

Jewerly storage!




We just love love love good jewelry... But for all are bling blings we need some ql stotage place. Here are some cool solutions... soon available in Belgrade...

Mi, devojke obozavamo nakit i non stop ga gomilamo:) Bas zbog toga nam treba dosta mesta za odlagnje  nasih bling blingova:) Predlazem vam neka resenja.. Jel vam se svidjaju? 
Uskoro dostupna i u Beogradu u Home Decor prodavnici Style@home, koja ce se nalaziti na uglu Kralja Petra i Zmaja od Nocaja!








8 comments:

  1. Odusevljena sam,poslednje dva stalazice su mi divne! Super ideje,ja uvek muku mucim sa prostorom..

    ReplyDelete
  2. Super su mi ta postolja za nakit. :)

    ReplyDelete
  3. Divno! Svi mi se dopadaju...:)

    ReplyDelete
  4. ja ih imam i super su korisna, a u Style@home idem prvom prilikom
    Mirjana M.

    ReplyDelete
  5. meni je potrebno definitivno, vise ne mogu da zatvorim kutiju za nakit :S

    ReplyDelete