Mar 30, 2011

We love - Shirt with bow

We adoreee this style as lots of worlds fashionistas:)))) Just choose color and material and you'll look great. Personally I prefer the with one like on the pics above. But I also adore Queen B's Nanette Lepore lace shirt soooo stylish:))))
Da da, obozavamo ovaj trend, mada je ovo vise klasika ako mene pitate... Kosulje sa masnama nose mnoge svetske fashioniste. Samo odaberite boju i materijal i nema greske, izgledacete super. Ukoliko zelite da ekonomisete samo vezite crnu maramu u masnu ispod kragne obicne bele kosulje...instant D&G efekat :)
Moji favoriti su kosulja na Oliviji Palermo kao i Nenette Lepore kosulja koju nosi Queen B. - tresss chic!







6 comments:

  1. Obožvama ih, savršene su i uvek tako elegantne i fine! :)

    ReplyDelete
  2. Imamo ih u Estare Culto, Terazije 5 Beograd ;)

    ReplyDelete
  3. Cekaj, jel ti mene zezas???? Pa ja sam ovu kosulju trazila po celom Beogradu!!!!!
    Svi trk u Estare Culto, a meni sacuvaj jednu belu:)

    ReplyDelete
  4. Divne su :)

    http://jovanamiljanovic.blogspot.com/

    ReplyDelete