May 3, 2011

J.LO's video "I'm into you" Preview & Fashion



I love Jennifer Lopez video for song "I'm into you".  I like the song, she looks amazing, so does Cuban actor William Levy.


The fashion is TDF.  On the photo above she is dresses head to toe in Lanvin Resort 2011. More python was incorporated in her look via  her turban and bangles. The only thing that was not python are Tous earrings. The fringed dress was Roberto Cavalli.

Mnogo mi se dopada spot za pesmu "I'm into you", pesma mi je super, J.Lo, naravno izgleda nikad bolje, kao i kubanski glumac Willam Levy.  

Garderoba u spotu je posebna prica, pravi eye candy za nas ljubitelje mode... Definitivno niko u muzickoj industriji nije glamurozan kao J.LO! 

Na slici iznad J.Lo je obucena od glave do pete u Lanvin SS2011 Resort kolekciju. Haljina je u pitonskom printu, kao i platforme, narukvice i turban! Jedino sto nije Lanvin u toj kombinaciji su Tous dijamantske mindjuse!

Bez haljina sa dugacim resama je Roberto Cavalli.





6 comments:

  1. Prelepa je J.LO.Svidja mi se i pesma i spot!:)

    ReplyDelete
  2. Odlično je stilizovana... A piton za nju kao napravljen! ;)

    ReplyDelete
  3. Kako neko može da je ne voli?:) divna predivna!:)

    ReplyDelete
  4. ma nemam reci...divna je uvek...spot je wonderful...a william levy i ona su divan par bas kao jedno za drugo...haljina koju je kreirao roberto cavalli je nesto najlepse sto jedna zena moze da obuce...stalno gledam robertove kreacije na modnim revijama koje emituje ftv...fashion tv...pogledajte...

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se sto pises i o modnim trendovima u svetu, jer konkretno ovaj spot me je bas zaintrigirao, a nista nisam znala o njemu. I bas mi je korisno da sve te modne aktuelnosti procitam na jednom mestu. I slazem se, i ja sam pomislila, kako ona izgleda nikad bolje, i u licu se nije nimalo promenila, izgleda kao da na pocetku. Znam da sve one koriste sve te preparate i hirurgiju, ali ona je to tako uspela dobro, da ja ne primecujem nikakvo izoblicenje. Ne znam kako joj to polazi za rukom!

    ReplyDelete
  6. Malo preparati, malo restilan, malo hirugrija i photoshop, but who cares, sta god da radi izgleda savrseno i zelim njen recept:)))

    ReplyDelete