Mar 20, 2012

All Star Mania!



Love, love love it! I can't remember when was as simple as today to look super stylish, and I can't remember the time when I actially wanted to buy and wear sneakers... Besides gym of course... Well, now they are on my must have list for the SS 2012... 
What do you say should I take white, cream of the mint one ?( I'm crazy about mint)

Here are some of stylish girls in Converse :)

Volim, volim, obozavam ovaj trend... Ne secam se da je ikada bilo lakse izgledati stylish - shorts, starke, bela majca, Ray Ban naocare and you're good to go:) A ni ne secam se kada sam poslednji put pozelela da kupim patike, do sada...  Sta mislite koje da uzmem: bele, krem ili mint ( trenutno sam luda za mint bojom:) 

Dok ja razmisaljm pogledajte kako ove predivne, stylish zene nose starke :)

Victoria Lopyreva


Zorana
http://www.zorannah.com/



Kenza

Kenza
Chiara

26 comments:

  1. Otkricu ti tajnu :) Imam tri para belih starki :D pre neki dan sam isla da kupim crvene, ali sam onda videla i bez i kajsijaste :))) na kraju sam kupila Vans patike :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da cu i ja imati tri para, obzirom da nema sanse da se odlucim za boju:) I crvene su ql :)

      Delete
  2. Oh u kakvo si me divno drustvo stavila! Hvala :-**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah :) Kazem ti ja zasluzeno :))) Odlicno ih nosis :)

      Delete
  3. ja imam razne..trenutno sam najvise u stonewashed canvas...
    za koje god se odlucis neces pogresiti!

    ReplyDelete
  4. all star forever :)
    Ja uvek kupujem bele. Nemoj mint, proci ce ta boja za sezonu, a i bele je najlakse kombinovati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, u pravu si :)) Prvo bele, pa onda sve ostale :)

      Delete
  5. Ja imam crvene,
    malo je reci da sam im dusu uzela,
    a kad zuris najlakse je samo njih da obujes i to je to
    inace i ja se dvoumim izmedju belih i mint ne znam koje su bolje

    svidja mi se tvoj izbor fotografija u postu

    ReplyDelete
  6. pazi kad sam mislila da si ti na 1. slici!!:):) i ja ih obozavam, bas sam razmisljala o mint varijanti!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow :) Hvala, na toj slici je bivsa Miss Rusije, tako da si mi bas dala kompliment:)))

      Delete
  7. ja ih kupila posle 10 godina ne nosenja patika :)

    ReplyDelete
  8. Amazing outfits and photos! I love it :)

    ReplyDelete
  9. nosimo,u punk rock skejt maniru,citav zivot :)

    ReplyDelete
  10. bele, bele, beleeee:))) btw, na identicnim smo mukama :***

    ReplyDelete
  11. U pravu si.. i mene nešto drma sa patikama u zadnje vreme.. :) glasam za bele.. nekako su najozbiljnije (koliko je to moguće za patike) ;).
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja sam ponosan vlasnik belih ali mi ove Zoranine golicaju mastu sve vreme!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Loving all these inspirational sneaker pics, very nice

    Rianna xxxxxx

    ReplyDelete
  14. Love your style ,and your blog is one of my favourite !

    ReplyDelete