Oct 9, 2012

My Baby! :)




All of you who follow what I post maybe notices I posted this necklace... So here's the story behind it...
One day my beautiful friend Natasa  suggested me to create some piece of jewelry for her jewelry line Una Nakit.  I was flattered to do so I thought what I should create. Since big statement necklaces are my signature sign it was logical to design someting like this.
This necklace is called Almost Midnight and it's made of chain which I adore and these gray stones... If you like it you can order in threw my Facebook page or Facebook Page Una Nakit.

Svi vi koji pratite moju Facebook stranu ste mozda primetili da sam postavila ovu ogrlicu... Pa evo je prica koja je prethodila...
Jednom dana mi je moja prelepa drugarica Natasa predlozila da dizajneram komad nakita za njenu liniju nakita Una Nakit. Naravno, bila sam polaskana i odmah sam pocela da mislim sta bih mogla da uradim... 
Buduci da su masivne ogrlice nesto kao moj modni zastitni znak, oglica je bila logican start... zatim htela sam da bude jednostavna a efektna i sto je najbitije nosiva! A sto je najbitnije cena je skroz pristupacna:) Da moze da ide uz sve, atlet majcu i farmerke, kao i vecernju haljinu! Tako sam crtakla i evo ga rezultat! Ogrlica Una nakit by Mina,  koja se zove Almost Midnight!
Ukoliko vam se dopada mozete je poruciti preko moje Facebook strane i preko strane Una Nakit:) Nadam se da Vam se dopada :)




7 comments:

  1. Predivna je, i lepo si rekla moze se uz sve kombinovati :))

    ReplyDelete
  2. Ja bih je samo malo kraću, ali je predivna :)
    :*

    ReplyDelete
  3. Super je, nadam se da će ti se dopasti i moja ogrlica;)

    ReplyDelete
  4. divno!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  5. Prelepa ogrlica.

    www.apfaboulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete