May 30, 2013

NYC Instagram Vol 1.



Last month I fulfilled long lasting dream of mine which was to visit NYC!
The city got me under it's dashing spell and I must admit that NYC is definitely No 1. city on Earth for me. There are lot of photos so you will be seeing these instagarm photos often :)

Proslog meseca sam ispunila svoju veliku zelju - da posetim NYC!
Grad me je odmah zacarao i posle treceg dana boravka je se popeo na tron mog omiljenog grada koji je dugo pripadao Parizu.
Ima dosta slika, a pisacu i o mojim omiljenim mestima :)











11 comments:

  1. jao diiivno, ti slikala?
    jedva cekam izvestaj

    ReplyDelete
  2. Divno, divno, divno! Pomalo sam izavidna, jer ne mogu dočekati da ja već jednom odem tamo! :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. divno! bila sam vec dva put ali bi odmah mogla otici opet!:-) Grad je fenomenalan!

    ReplyDelete
  5. Slike su savrsene! Ocekujemo i jedan stylish vodic u tom gradu! :)

    * drago mi je da postujes cesce! ;)

    ReplyDelete